بهنود گشت راهنمای رزرو هتل - بهنود گشت

 

سایت بهنود گشت به آدرس jainjas.com یکی از سایت های معتبر در حوزه رزرو آنلاین هتل است که امکان رزرو هتل های بیشماری را در تمام نقاط ایران برای کاربران فراهم کرده است. چه بخواهید یکی از هتل های کیش را برای اقامت انتخاب کنید و چه هتلی را در چالوس، تنها کافیست تا نام شهر را در بهنود گشت جستجو کنید. علاوه بر این، معرفی کامل تمام هتل ها همراه با تصویر این امکان را به مسافران می دهد تا با آگاهی از امکانات هتل، موقعیت مکانی، قیمت اتاق ها، قوانین و مقررات دست به انتخاب بزنند. 

چگونه در بهنود گشت هتل رزرو کنیم؟

حالا که بهنود گشت را برای رزرو اقامتگاه خود اعم از هتل، هتل آپارتمان، مهمانسرا و غیره انتخاب کرده اید، بهتر است با مراحل و چگونگی رزرو هتل در این سایت، از ابتدا تا انتها آشنا شوید.
۱٫ نخست وارد سایت بهنود گشت به آدرس jainjas.com شده؛ در بخش مقصد، نام شهر و در فیلدهای کناری، تاریخ ورود و خروج خود را وارد کرده و روی دکمه جستجو کلیک کنید. به عنوان مثال، می توانید تهران را به عنوان مقصد وارد کنید. 

۲٫ تمام اقامتگاه های تهران برای شما به نمایش در می آیند. حالا می توانید از میان تعداد بیشمار هتل ها، بر اساس یکی از فیلترهای نقشه، قیمت، ستاره، تگ و رسته، نتیجه جستجو خود را دقیق تر کنید. 

۳٫ فرض کنید می خواهید یک اتاق دو تخته در هتل اسپیناس رزرو کنید. کافی است بروی عکس و یا عنوان آن هتل کلیک کنید تا وارد صفحه ی اختصاصی آن هتل شوید تا بتوانید معرفی هتل، امکانات و جزئیات قیمت اتاق های آن را مطالعه کنید. اتاق مورد نظر خود را تعیین و سپس روی دکمه انتخاب اتاق کلیک کنید. مجموع قیمت سفارش در سمت چپ صفحه برای شما به نمایش در می آید.

۴٫ در مرحله بعد روی باکس رزرو کلیک کنید تا وارد مرحله ثبت اطلاعات شوید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که علی رغم اینکه رزرو کننده و مسافر در بیشتر مواقع یکی هستند، ممکن است این دو با هم متفاوت باشند. اما تأییدیه نهایی به نام مسافر ثبت می شود. 

۵٫ پس از ثبت اطلاعات خواسته شده، رزرو شما در سیستم ثبت شده و وارد صفحه زیر می شوید. در این مرحله رزرو شما توسط تیم بهنود گشت بررسی و در زمان تعیین شده نتیجه کار اعلام می گردد. 

۶٫ پس از تایید نهایی رزرو توسط هتل، این موضوع توسط یک پیامک به شما اعلام می شود و همچنین صفحه انتظار بالا به صورت خودکار شما را وارد صفحه پرداخت وجه هدایت کرده و پس از پرداخت می توانید واچر (نامه اقامت هتل) خود را دریافت کرده و ذخیره و یا پرینت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 255 views بار دسته بندی : راهنمای رزرو هتل تاريخ : 20 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها