بهنود گشت چند راهکار اثربخش برای راحتی نوزاد شما در هتل - بهنود گشت

سفر کردن با نوزاد برای برخی والدین به اندازه ای دشوار است که عطای آن را به لقایش می بخشند. اما همیشه فرار، راه حل خوبی نیست. این کاری است که اول و آخر باید آن را انجام دهید. فقط کافیست پیش از سفر، هنگام انتخاب هتل و در طول مدت اقامت کمی بیشتر حواس خود را جمع کنید تا هم نوزاد شما اولین تجربه اقامت خود در هتل را به خوی پشت سر بگذارد و هم شما طعم یک سفر بی دردسر را بچشید. این امر محال نیست، به شرط آنکه به چند راهکار مفید توجه کنید. بهنود گشت شما را به خواندن مطلب زیر دعوت می کند.

اتاق هتل را مثل اتاق نوزاد خود کنید

اینکه شرایط اتاق هتل را به گونه ای مهیا کنید که مشابه اتاق نوزادتان باشد، باعث می شود تا او احساس راحتی بیشتر کند. ضمن اینکه به احتمال زیاد نوزاد در محیط جدید بهتر و راحت تر خواهد خوابید. خوشبختانه بیشتر هتل ها از پرده های تیره رنگ برای پنجره ها استفاده می کنند که مانع رسیدن نور به داخل می شود. هر کار دیگری که از دستتان برمی آید، انجام دهید تا نوزادتان احساس کند در اتاق خودش است؛ کاری مثل خواندن لالایی مورد علاقه او!

سراغ هتل آپارتمان یا سوئیت بروید

توصیه به رزرو هتل آپارتمان یا سوئیت از آن رو است که در این مکان ها فضای بیشتری وجود دارد. بنابراین دیگر لازم نیست مدام مراقب این باشید که خواب نوزاد شما دچار آشفتگی شود. می توانید تابلوی”لطفا مزاحم نشوید” را روی درب نصب کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که نوزاد شما تازه به خواب رفته باشد و با صدای در زدن خدمه خانه داری از خواب بپرد! اگر شرایط رزرو سوئیت را ندارید، بهتر است اتاقی را انتخاب کنید که ساکت باشد. مثلا اتاق های نزدیک آسانسور به علت رفت و آمد زیاد معمولا شلوغ هستند. بهتر است از آنها اجتناب کنید.

در اتاقی بمانید که یخچال داشته باشد

در هنگام رزرو هتل دقت بیشتری به خرج دهید و از وجود یخچال در اتاق خود اطمینان حاصل کنید. بنابراین شما می توانید شیرخشک، غذاهای خانگی و هر مواد غذایی فاسد شدنی را در یخچال بگذارید. علاوه بر این به شدت توصیه می کنیم که به برنامه روزانه خواب و خوراک نوزاد خود پایبند بمانید. فراموش نکنید که سر ساعت غذای او را بدهید و شرایط را برای خوابش مهیا کنید.

وسایلی که نباید فراموش کنید

وقتی با نوزاد خود سفر می کنید، باید برای او یک چمدان جدا ببندید. شیشه شیر(البته یک شیشه اضافی هم همراه داشته باشید)، شیرخشک، پوشک، دستمال مرطوب، کیسه فریزر، لباس اضافی و اسباب بازی های محبوب نوزاد تمام آن چیزهایی هستند که فراموش کردن آنها می تواند اقامت را به کامتان تلخ کند.

از امکانات هتل استفاده کنید

اگر فکر می کنید به تنهایی نمی توانید از پس نوزاد خود برآیید، از امکانات هتل هم کمک بگیرید. در هنگام رزرو هتل به این نکته توجه کنید که آیا هتل خدمات خاصی برای کودک شما دارد یا خیر. برای مثال هتل قصر طلایی مشهد اتاق کودک دارد که در آن پرستار کودک از فرزند شما مراقبت می کند. این اتاق سالن بازی هم دارد. لازم است بدانید که برخی هتل ها تجهیزات ویژه و بیشتری از اتاق کودک در اختیار والدین قرار می دهند. از آن جمله می توان به صندلی کودک، مایکروویو، تخت ویژه نوزاد، بطری گرم کن، کالسکه، بخارپز، کتری، مخلوط کن، ضدعفونی کننده بطری و نرده تختخواب اشاره کرد.

از نظافت و ایمنی اتاق اطمینان حاصل کنید

بهتر است از دستمال های ضدعفونی کننده برای پاک کردن میز، تلفن، کنترل تلویزیون و تمام وسایلی که کودک ممکن است با آنها تماس پیدا کند؛ استفاده کنید. سطل زباله اتاق را جایی دور از دسترس فرزند خود نگاه دارید. دقت کنید که چیزی روی زمین نباشد که کودک آن را در دهان خود بگذارد. لبه های تیز میز و سایر سطوح را هم با چیزی بپوشانید.

چند راهکار اثربخش برای راحتی نوزاد شما در هتل در اختیارتان گذاشتیم. انجام این روش ها کار چندان سختی نیست. هرچند پیدا کردن هتلی که امکانات ویژه نوزاد به شما ارائه دهد، آن هم در ایران راحت نیست. اما با رعایت ساده ترین نکات می توانید به خوبی از پس همه چیز برآیید. ضمن اینکه شما قرار نیست برای مدت طولانی در هتل بمانید. چرا که اساسا و به طور کلی تحمل یک سفر طولانی از حوصله نوزاد خارج است.

توصیه دیگری که همیشه بر آن تأکید داریم، بررسی دقیق امکانات و خدمات هتل هنگام رزرو است. خوشبختانه در سایت بهنود گشت هر هتل به صورت جداگانه و مفصل معرفی شده؛ از امکانات اتاق ها و کل هتل گرفته تا فاصله آن با مراکز مهم اداری و تفریحی. در نتیجه شما می توانید ببینید که هتل چقدر با نیازهای کودک شما همخوانی دارد. حتی می توانید برای اطمینان با خود هتل تماس بگیرید و امکانات آن را جویا شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 255 views بار دسته بندی : اقامت در هتل تاريخ : 19 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها